Powrót

Elektroniczna karta drogowa

Nowy wymiar dokumentacji

W wielu organizacjach przepływ informacji między kierowcami a zarządzającymi wciąż wykorzystuje dokumentację papierową jako medium. Takie rozwiązanie wiąże się z wieloma potencjalnymi obszarami nadużyć i przekłamań. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, precyzyjnie badając obecnie wykorzystywane mechanizmy i formatki dokumentów – by przygotować Elektroniczną Kartę Drogową w sposób, który nie wymaga od pracowników zmiany przyzwyczajeń jak i zakresu danych wprowadzanych do dokumentacji. Implementując rozwiązanie automatyzujemy proces ewidencji czynności pracownika, finalnie generując dokument tożsamy z dotychczas wykorzystywanym.

Proces wdrożenia

Analiza dotychczas prowadzonej dokumentacji papierowej, dostosowanie szablonu elektronicznej karty drogowej do potrzeb Klienta.

Doprecyzowanie technicznych aspektów wdrożenia – rodzaj i sposób wykorzystania sprzętu elektronicznego.

Konsultacje z użytkownikami i personalizacja z uwzględnieniem uwag i wytycznych.

Bieżący nadzór nad poprawnością generowanych danych oraz rozwój rozwiązania w celu usprawnienia jego funkcjonalności.

Krok po kroku

  • 1
    Założenia projektu

    definiowanie wymagań i oczekiwań względem EKD

  • 2
    Konfiguracja platformy

    spersonalizowanie interfejsu do wymagań klienta

  • 3
    Instalacja narzędzi

    niezbędnych do przeprowadzenia programu pilotażowego EKD

  • 4
    Szkolenie

    teoretyczne i praktyczne z zakresu obsługi systemu

  • 5
    Podsumowanie

    omówienie wdrożenia i korygowanie ewentualnych nieścisłości.

  • 6
    Wdrożenie docelowego rozwiązania

    i wyposażenie całej floty Klienta w narzędzia umożliwiające prowadzenie elektronicznej ewidencji pracy pojazdów.

Zyski dla firmy

Znaczne oszczędności nakładów pracy na weryfikowanie często nieczytelnych kart oraz uzupełnienie braków w dokumentacji.

Dokładne odzwierciedlenie rzeczywistej eksploatacji parku maszynowego, pozwalające na szybkie i precyzyjne wykrywanie nieprawidłowości.

Referencje

  • (…) Składamy wyrazy podziękowania za doskonałą współpracę, rzetelność oraz elastyczność, a przy tym rekomendujemy Alternative Solutions Maciej Adamiak jako sprawdzonego i solidnego partnera.

    Wojciech Tulibacki
    Prezes Zarządu
    |
    MPK Poznań
  • (…) Mając na uwadze powyższe, możemy śmiało polecić firmę Alternative Solutions Jako kompetentnego partnera, z którym współpraca przynosi wymierne korzyści dla Przedsiębiorstwa w postaci m.in. urealnienia wyników zużycia paliwa, poprawy efektywności pracy podwładnych oraz rzetelności i łatwości prowadzenia dokumentacji.

    Romuald Cimoch
    Członek Zarządu
    |
    PWIK Gniezno
  • Uruchomienie rozwiązania informatycznego, umożliwiającego rozliczanie przejazdów pracowników w celach służbowych z wykorzystaniem pojazdów prywatnych, na urządzeniach mobilnych Aquanet.

    Marek Borkowski
    Wiceprezes Zarządu
    |
    Aquanet S.A.
  • (…) Zespół Alternative Solutions cechuje szeroka wiedza z pogranicza informatyki i zagadnień technicznych, a łącząc je ze znajomością specyfiki naszej branży pozwala sprawnie i profesjonalnie przeprowadzić wdrożenie, obsługę rozliczeń oraz nadzór nad flotą pojazdów.

    Włodzimierz Sobański
    Wspólnik
    |
    ZSPIU Poznań
  • (…) Stąd też, z pełną odpowiedzialnością, możemy polecić usługi Firmy ALTERNATIVE SOLUTIONS MACIEJ ADAMIAK w zakresie monitorowania pojazdów w systemie GPS.

    Waldemar Wesołek
    Prezes Zarządu
    |
    Materiały Budowlane Wesołek
  • (…) Firma Alternative Solutions zapewniła indywidualne podejście oraz pełne wsparcie na każdym etapie wdrożenia jak i dalszej obsługi systemu. Dzięki dostosowanym narzędziom oraz know-how firmy Alternative Solutions znacznie zmniejszono wydatki związane z gospodarką paliwową.

    Szymon Kocioruba
    Dyrektor Zakładu
    |
    MZGOK Konin
  • (…) Szczerze polecamy współpracę z firmą Alternative Solutions, którą charakteryzuje nie tylko profesjonalizm i rzetelność wykonywanych usług, ale także pasja tworzenia oraz otwartość na potrzeby i oczekiwania klienta.

    Antoni Świrski
    Właściciel
    |
    Przedsiębiorstwo Transportowe TOLMAR
  • (…) Doświadczenie, znajomość zagadnień oraz realiów branżowych i zaangażowanie całego zespołu Alternative Solutions przekłada się na bezproblemową i sprawną współpracę.

     

    Rafał Łukaszyk
    Dyrektor Działu Handlowego - Monitoringu
    |
    TG Security
  • Maciej Szuba
    Właściciel
    |
    Biuro detektywistyczne SZUBA